News:

Looking for documentation? Take a look on our wiki

Main Menu

cart sends me edit the shipping information

Started by anicbalak, January 04, 2014, 23:18:01 PM

Previous topic - Next topic

anicbalak

yo acabo de actualizar a virtuemart 2.0.26a y al dar click en comprar ahora en el carrito de compra me manda obligatoriamente a editar la informacion del envio, (aunque la informacion de facturacion ya este completa y quiera tener la misma informacion en el envio), y al guardar la informacion del envio me da un error 500

con 2.0.24 , al dar click en "comprar ahora" me mandaba a elegir el metodo de pago y despues me mandaba a  confirmar la compra, y despues a pagar. Como normalmente se realizaba

y una ultima peticion, en las proximas actualizacines podrian anexar una opcion para quitar del carrito de compra la opcion de "informacion de envio" diferentes tiendas como la mia que es de productos digitales no nevesitamos esa opcion. y hasa se mira incomodo que el cliente la vea.  Gracias...

ENGLISH

I just upgrade to virtuemart 2.0.26a and click to buy now on the compulsorily cart sends me edit the shipping information (although billing information is complete and now wants to have the same information in delivery) , and save the shipping information gives me a 500 error

with 2.0.24, when clicking on the "buy now" send me to choose a payment method and then sent me to confirm the purchase, and then pay. As typically performed

and one last request, in the next actualizacines could append an option to remove the cart the option "shipping information" different shops like mine that is not nevesitamos digital products that option. hasa looks uncomfortable and the customer sees it. Thank you ...