Author Topic: paypal payment  (Read 2423 times)

zianya

• Beginner
  • *
paypal payment
« on: July 25, 2008, 17:34:16 pm »
English
Good morning to all, I have a virtual store with mart and everything works exepto perfectly a thing: my store ensta in Mexican pesos and like paypal payment, when the client arrives at the end of the purchase in paypal leaves the following thing: This adressee does not accept payments in USD. Póngase in contact with the salesman to ask to him that it updates the preferences of payment reception to accept this currency. To this I did it test with my own account of paypa, my account accepts dollars and Mexican pesos, this is only without I put the store with Mexican currency, in payment in dollars I do not have no problem. It already sends mail to paypal and because they commented to me that the code is the one that must modify but like little of this nor idea of how to be made it. I hope can help or give me an idea me that doing. Thanks beforehand for the answer. Greetings Ana ;D

Español
Buenos dias a todos, tengo una tienda con virtual mart y todo funciona a la perfección exepto una cosa: mi tienda ensta en pesos mexicanos y como pago paypal, cuando el cliente llega al final de la compra en paypal sale lo siguiente:

Este destinatario no acepta pagos en USD. Póngase en contacto con el vendedor para pedirle que actualice las preferencias de recepción de pago para aceptar esta divisa.

Esta prueba la hice con mi propia cuenta de paypa, mi cuenta acepta dolares y pesos mexicanos, esto es solo sin pongo la tienda con moneda mexicana, en pago en dolares no tengo ningun problema.

Ya mande correo a paypal y pues me comentaron que el codigo es el que se tiene que modificar pero como se poco de esto ni idea de como hacerlo.

Espero me puedan ayudar o darme una idea de que hacer.

Gracias de antemano por la respuesta.
Saludos Ana